Koszyk (0)
Brak produktów w koszyku.
WRÓĆ DO ZAKUPÓW

REGULAMIN

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Dwulokalowce, dostępny pod adresem internetowym dwulokalowce.pl, prowadzony jest przez JACKA GIECZEWSKIEGO prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PJG Konstrukcje Jacek Gieczewski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5140278005, REGON 302098904, posiadającą adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. St. Konarskiego 28/9, 61-115 Poznań, adres poczty elektronicznej biuro@dwulokalowce.pl.
  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
  3. Akceptacja postanowień Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla złożenia Zamówienia w Sklepie.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    • ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

II. Definicje

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    • Sprzedawca, Usługodawca - przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PJG Konstrukcje Jacek Gieczewski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5140278005, REGON 302098904, posiadającą adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. St. Konarskiego 28/9, 61-115 Poznań, adres poczty elektronicznej biuro@dwulokalowce.pl .
    • Sklep internetowy - platforma umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta prowadzona przez Sprzedawcę i dostępna pod adresem internetowym: dwulokalowce.pl .
    • Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
    • Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    • Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
    • Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, Cenę, koszty wysyłki oraz inne istotne warunki. Nie stanowi zawarcia Umowy Sprzedaży ani zobowiązania do jej zawarcia jedynie dodanie produktu do koszyka na stronie internetowej.
    • Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma, usługa bądź prawo będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    • Cena – określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek), którą kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
    • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, składane za pomocą Formularza Zamówienia, określające Produkt lub Produkty, co do których Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.
    • Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
    • Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
    • Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
    • Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    • Regulamin - niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    • Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
    • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2019 poz. 134 ze zm.).
    • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204).
    • Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich - ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. 2016 poz. 1823)
    • Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

III.Usługi elektroniczne w sklepie internetowym

  1. W Sklepie internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto oraz Formularz Zamówienia.
  2. Konto:
    • Korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) wypełnieniu Formularza Rejestracji oraz (2) kliknięciu pola akcji – z tą chwilą zawierana jest umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Konto między Usługobiorcą a Usługodawcą. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych dotyczących Usługobiorcy: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz hasło.
    • Usługobiorca ma prawo posiadać wyłącznie jedno Konto w tym samym czasie.
    • Usługobiorca obowiązany jest do zachowania swoich danych dostępowych do Konta w tajemnicy przed osobami trzecimi. Usługobiorcy zabrania się udostępniania Konta innym osobom, w tym także poprzez najem lub użyczanie.
    • Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie na czas nieokreślony. Usługobiorca ma możliwość usunięcia Konta poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dwulokalowce.pl .
  3. Formularz Zamówienia:
    • Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do Koszyka w Sklepie internetowym, a następnie po kliknięciu przez niego przycisku DO KASY. W kolejnym etapie Klient może albo założyć Konto w Sklepie, albo się na nie zalogować (jeśli Konto utworzył wcześniej), ewentualnie może też wybrać opcję ZAKUPY JAKO GOŚĆ (wybierając tę opcję można złożyć zamówienie bez zakładania Konta w Sklepie).
    • Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta dwóch kolejnych kroków – po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu pola „Składam zamówienie” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących informacji: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Zamówienia: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest również podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
    • Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia lub w przypadku gdy Klient zrezygnuje ze składania Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia.
  4. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa (zaleca się korzystanie z przeglądarki w aktualnej wersji); (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  5. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i zasadami współżycia społecznego mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane w Sklepie Internetowym dane wprowadzone przez Usługobiorcę, jeśli nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o ich bezprawnym charakterze, niezwłocznie uniemożliwi do nich dostęp, zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  7. Tryb postępowania reklamacyjnego:
    • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w § 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dwulokalowce.pl
    • Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (a) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (b) żądania Usługobiorcy; oraz (c) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Podane wymogi są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność reklamacji (ale uławiają jej rozpatrzenie).
    • Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalndarzowych od dnia jej złożenia.

IV. Zawieranie umowy sprzedaży

  1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień na Produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego
  2. Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia
  3. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób i kolejno:
    1. Klient dodaje wybrany/e Produkt/y do koszyka po czym przechodzi do formularza zamówienia.
    2. W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie danych tzw. firmowych, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również numeru NIP.
    3. Klient wybiera jeden z udostępnianych przez Sprzedawcę sposobów dostawy.
    4. Klient wybiera sposób zapłaty Ceny i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu zamówienia sumarycznych kosztów realizacji Umowy Sprzedaży.
    5. Klient przesyła Sprzedawcy Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk: „Zamawiam i płacę”). W przypadku Klienta, który nie posiada Konta i nie akceptował wcześniej Regulaminu, wymagana jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności.
    6. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka.
    7. W zależności od wybranego sposobu zapłaty Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.
  4. Sprzedawca w odpowiedzi na Zamówienie niezwłocznie wysyła do Klienta automatyczną wiadomość na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia.
  5. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e mail wiadomość z:
    1. potwierdzeniem przyjęcia jednej lub kilku poszczególnych ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia i potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży (akceptacja Zamówienia w zakresie Produktów wskazanych w wiadomości); albo
    2. informacją o braku możliwości przyjęcia wszystkich ofert na Produkty, złożonych w ramach Zamówienia, z powodu braku płatności
  6. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia ofert(y).
  7. Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Produktów. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia (zapłaconej ceny) na rzecz Konsumenta.
  8. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje Cenę, koszty przesyłki oraz ew. inne koszty powstałe na wyraźne życzenie Klienta. O łącznej Cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

V. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami)

  1. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  2. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości, albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu, aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
  4. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy tego rodzaju przesyłkach. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
  5. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
  6. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  7. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży i złożonego Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
  8. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

VI. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców na prawach konsumenta

  1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Przedsiębiorca o którym mowa w pkt. 1:
    • będzie podlegał postanowieniom niniejszego regulaminu odnoszącym się do Konsumenta tj. m.in.: Usług świadczonych drogą elektroniczną, Odstąpienia od umowy, Reklamacji i rękojmi w zakresie ograniczonym art. 38a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385/5, art. 556/4, art. 556/5 i art. 576/5 ustawy Kodeks cywilny; w pozostałym zakresie obowiązują go postanowienia Regulaminu dotyczące przedsiębiorców;
    • akceptując niniejszy regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień w nim wymienionych, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta;
    • nie jest objęty ochroną instytucjonalną zapewnioną dla Konsumentów przez powiatowych rzeczników praw konsumenta jak również Prezesa UOKiK.

VII. Płatności

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi poniżej wskazane sposoby płatności:
    1. płatności elektroniczne za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (w tym płatność kartą płatniczą i za pomocą systemu płatności Blik);
    2. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy - mBank SA: xxx;
  2. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionych serwisów.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, Klient obowiązany jest do zrealizowania płatności w terminie 3 Dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Nieuiszczenie płatności w tym terminie spowoduje anulowanie złożonego przez Klienta Zamówienia.
  4. 4. W przypadku nieotrzymania przez Sprzedawcę płatności od Klienta, Sprzedawca może skontaktować się z Klientem celem przypomnienia o płatności, w tym także wysyłając do niego wiadomość e-mail z odpowiednią informacją. 5. Przystąpienie do realizacji zamówienia następuje dopiero po zaksięgowaniu wpłaty.

VIII. Dostawa

  1. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Dostawa Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy są wskazywane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:
    • Paczkomaty InPost, Orlen Paczka;
    • Przesyłka kurierska DHL.
  4. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Produktu przez przewoźnika.
  5. Początek biegu terminu dostawy Towaru do Klienta liczy się od dnia zaksięgowania wpłatu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  6. Standardowe terminy dostawy Produktu/ów do Klienta wynoszą:
    1. dla Produktów oznaczonych „dostępne” do 10 Dni Roboczych (do 2 tygodni);
    2. dla Produktów oznaczonych "na zamówienie" i Produktów dla których zamówiono również wykonanie adaptacji lub zlecono wprowadzenie do projektu gotowego zmian - do 20 Dni roboczych (do 4 tygodni).

IX. Wymiana projektu na inny

  1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość może jednorazowo (za opłatą manipulacyjną) wymienić zakupiony w Sklepie Internetowym Produkt w ciągu 14 dni kalendarzowych na inny dostępny w Sklepie internetowym.
  2. Wymiana Produktu możliwa jest po uprzednim uzgodnieniu szczegółów ze Sprzedawcą. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w formie elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej: biuro@dwulokalowce.pl.
  3. Powyższa wymiana może dojść do skutku jeżeli Klient prześle (na własny koszt) na adres Sprzedającego nieuszkodzony i kompletny Produkt podlegający wymianie w terminie 10 Dni Roboczych licząc od dnia zgłoszenia chęci wymiany Sprzedawcy. Po upływie tego terminu wymiana Produktu nie będzie już możliwa.
  4. Wymiana zakupionego Produktu może zostać dokonana tylko na inny Produkt danego typu dostępny w Sklepie.
  5. Wymiana Produktu obciążona jest opłatą manipulacyjną w wysokości 500zł. Opłata ta związana jest z przygotowaniem dokumentacji nowego projektu.
  6. Wymianie podlegać mogą Produkty o różnej wartości. Jeśli wymianie podlega projekt tańszy na droższy, kwotę do zapłaty stanowi różnica w cenie projektów plus opłata manipulacyjna. W przypadku wymiany projektu droższego na tańszy zostanie zwrócona różnica w cenie projektów pomniejszona o opłatę manipulacyjną (Sprzedawca dokona zwrotu różnicy przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto bankowe).
  7. Wymieniony raz Produkt nie podlega zwrotowi, ani ponownej wymianie.

X. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 (czternastu) dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje także zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie określonym w tej Umowie.
  3. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia elektronicznie na adres: biuro@dwulokalowce.pl przed jego upływem. Sprzedawca potwierdzi Konsumentowi otrzymanie oświadczenia odstąpienia od Umowy. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta (link) lub można go też pobrać tutaj (formularz). Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się dla Umowy sprzedaży, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje Produkt – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku, gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej na odległość, jest ona uważana za niezawartą.
  6. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności dokonanych przez Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Produktu lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Zwracany Produkt należy odesłać na poniższy adres: ARCHITEKT Projekt X, Podgórna 75e/2, 62-051 Wiry, nr tel. 608063085. Zwracany przez Klienta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na wskazany przez Klienta numer konta bankowego.
  12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.

XI. Reklamacja

  1. Podstawa prawna oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.
  2. Jeżeli doręczana przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, znacznego wgniecenia, naddarcia opakowania itp.) zaleca się odmowę jej przyjęcia. W takim przypadku przesyłka zostanie natychmiast zwrócona do Sprzedawcy w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego dostarczenia zamówionego/ych Produktu/ów. W przypadku dostarczenia Produktu za pomocą firmy kurierskiej zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili jej dostarczenia oraz w przypadku jej uszkodzenia - sporządzenie protokołu reklamacyjnego.
  3. W przypadku, gdy sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
    2. żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta;z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@dwulokalowce.pl.
  5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny, albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    3. danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ARCHITEKT Projekt X, Podgórna 75e/2, 62-051 Wiry, nr tel. 608063085. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient.

XII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Klient będacy konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą;
    • wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;
    • pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    • przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

XIII. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta / Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę jako Administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest niezbędne w celu zawarcia Umowy Sprzedaży, czy korzystania z usługi Konto.
  3. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce "POLITYKA PRYWATNOŚCI" dostępnej w Sklepie internetowym.

XIV. Prawa autorskie

  1. Sprzedawca oświadcza, że Produkty (projekty) prezentowanie na stronie DWULOKALOWCE.PL są całkowicie oryginalne i nie naruszają żadnych praw osób lub podmiotów trzecich. Wszelkie prawa do Sklepu internetowego DWULOKALOWCE.PL i treści w nim udostępnianych należą do Usługodawcy lub podmiotów, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy.
  2. Nabycie Produktu (projektu) w Sklepie obejmuje prawo zastosowania go do budowy tylko jednego budynku jednorodzinnego dwulokalowego na terytorium RP, chyba że umowa stanowi inaczej.
  3. Każda zmiana dokonana w zakupionym w Sklepie projekcie wymaga zgody Sprzedającego, brak uzyskania przedmiotowej zgody stanowić będzie naruszenie praw autorskich Sprzedającego.
  4. Korzystanie z informacji dostępnych na stronach serwisu DWULOKALOWCE.PL może się odbywać wyłącznie w sposób zgodny z prawem.
  5. Treść serwisu DWULOKALOWCE.PL, wszystkie teksty, zdjęcia, logo, nazwy własne, grafiki, pliki PDF i DWG, opisy Produktów (projektów) i inne elementy stanowiące Utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych są chronione prawem autorskim polskim i międzynarodowym, w tym przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisami Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zabrania się ich kopiowania, rozpowszechniania, wykorzystania na innych stronach internetowych lub używania do celów handlowych bez zgody i wiedzy Sprzedającego.

XV. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, w przypadku gdyby nie było to jednak możliwe - będą one rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, takich jak np. zmiany przepisów prawa czy zmiany sposobów płatności i dostaw. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu będą realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Newsletter
Bądź na bieżąco i zamów newsletter.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję